Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica privind cookie-urile.

Condiții de cumpărare

Selectarea produsului

Clientul are posibilitatea de a alege sau comanda din produsele magazinului. Clientul poate face clic pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea sa detaliată. dacă intenționați să cumpărați, plasați produsul pe care doriți să îl cumpărați într-un coș virtual apăsând butonul „adăugați în coș”. Făcând clic pe butonul „vizualizare” al coșului de cumpărături, veți găsi produsele plasate în coșul de cumpărături în timpul achiziției, precum și suma totală a facturii și costul de livrare. Aici pot verifica corectitudinea comenzilor, în special prețurile și cantitățile, pe care le puteți modifica sau corecta, după cum este necesar. Coșul calculează automat suma totală a comenzii

La primirea bunurilor cumpărate, cumpărătorul este întotdeauna obligat să verifice cantitatea și calitatea produsului comandat, ambalajul și integritatea acestuia în prezența vânzătorului / serviciului de curierat

Dacă observați daune, nu preluați produsul și raportați-l imediat vânzătorului.

Dacă nu inspectați produsul primit sau nu solicitați întocmirea unui raport privind îndeplinirea defectuoasă a comenzii, orice răspundere financiară suplimentară pentru daunele rezultate revine exclusiv Cumpărătorului.

Cumpărătorul confirmă preluarea completă, nedeteriorată a produsului, semnând factura sau nota de livrare

Depunere comandă

Dacă cantitatea de produse din coșul dvs. este corectă, ați verificat suma totală și ați decis că doriți să le cumpărați, trebuie doar să faceți clic pe butonul „casă”. În magazinul nostru puteți cumpăra fără înregistrare, astfel încât să puteți alege dintre trei opțiuni

·         dacă doriți să vă conectați ca client deja înregistrat

·         doriți să vă înregistrați ca client nou

Poate doriți să cumpărați fără înregistrare

Dacă ați mai cumpărat anterior din magazinul nostru, introduceți adresa de e-mail și parola pe care le-ați setat în timpul înregistrării anterioare. Dacă doriți să vă înregistrați ca un client nou, introduceți datele dumneavoastrănecesare pentru a plasa o comandă, care vor fi stocate de sistem și trebuie să vă conectați doar la următoarea achiziție. Pentru achiziții fără înregistrare, introduceți adresa de facturare și de expediere.

În pasul următor, selectați metoda de livrare potrivită pentru dvs.:

·         Livrare la domiciliu (cu serviciu de curierat)

 După aceasta, va trebui să alegeți o metodă de plată potrivită pentru dvs.:

·         transfer bancar - (la plasarea comenzii dvs., vă vom notifica prin e-mail că comanda dvs. este în „stare în așteptare” imediat ce suma transferată a ajuns în contul nostru bancar, vă vom activa comanda și vă vom trimite toate informațiile suplimentare necesare prin e-mail)

·         ramburs - (plata în numerar în cazul livrării la domiciliu, la primirea coletului, către angajatul serviciului de curierat)

Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul „comandă” pentru a trimite comanda.

Prețuri

Prețurile noastre sunt prețurile de listă valabile la momentul comenzii, care sunt afișate lângă produsele din magazinul web. Prețurile sunt prețuri brute, inclusiv TVA, însă aceste prețuri nu includ costurile de livrare. Costul de livrare poate fi vizualizat în timpul procesului de plată înainte de finalizarea comenzii, precum și în termenii și condițiileale achizițiilor. Dacă există o eroare sau un defect în produsele sau prețurile din magazinul web, ne rezervăm dreptul de a face corecții. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Cumpărătorul poate reafirma apoi comanda sau poate avea opțiunea ca oricare dintre părți să se retragă din contract.

Prețurile indicate pe Site sunt prețurile de listă valabile la momentul de plasare a comenzii,  sunt prețuri brute, adică conțin TVA, dar nu includ taxa de livrare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile. În cazul în care Cumpărătorul cumpără un produs care nu este în stoc, Vânzătorul va atrage atenția Cumpărătorului în scris asupra faptului că prețul produsului comandat se poate modifica din cauza modificării cursului de schimb EUR / USD. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage de la cumpărare după informare.

În cazul prețurilor speciale, promoția durează o anumită perioadă de timp, dar nu mai mult de epuizarea unei anumite cantități de stoc, în acest sens Vânzătorul atrage atenția Cumpărătorului asupra faptului că stocul poate fi epuizat înainte de data limită al reducerilor de preț.

Dacă un produs este listat pe site la un preț incorect (irațional), cauza posibilă este o eroare tehnică sau de altă natură, iar Vânzătorul nu va fi responsabil pentru nicio eroare evidentă. În cazul unui preț irațional, Vânzătorul nu poate accepta comanda la prețul irațional și nu este obligat să vândă produsul la un asemenea preț.

Vânzătorul își păstrează proprietatea deplină asupra produsului până când Cumpărătorul a plătit întreaga sumă a prețului de achiziție și a taxei de transport, astfel încât dreptul de proprietate trece la Cumpărător după ce prețul de achiziție și taxa de transport au fost achitate integral.

Procesarea comenzilor

Comenzile vor fi procesate în termen de 24 de ore.

Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor

Aveți opțiunea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „comandă”.

Confirmare

Trimitem feedback prin e-mail cu privire la toate comenzile. Aceasta înseamnă că, după ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail automat despre primirea comenzii dvs. și (mai târziu) despre data de livrare estimată. În cazul unei consultații telefonice, apelați la serviciul nostru clienți sau oricare dintre numerele de telefon din e-mail.

Termeni de plată

În magazinul nostru puteți plăti prin transfer bancar, plată cu card de credit/debit, personal și ramburs. În acest din urmă caz, prețul total de achiziție, inclusiv costurile de livrare, trebuie plătit în numerar curierului la primirea coletului.

Transport

Produsele sunt livrate prin serviciu de curierat. Timpul de livrare al produsului este afișat de magazinul web în timpul procesului de plată și este, de asemenea, inclus în e-mailul de confirmare. Puteți modifica data livrării prin telefon la numărul care se află în e-mailul de confirmare.

În prezent nu efectuăm livrări  în afara România.

Retragerea de la livrare

În cazul în care magazinul online nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece nu are la dispoziție bunurile specificate în contract sau nu poate furniza serviciul comandat, este obligat să informeze clientul cu privire la aceasta. Magazinul online nu încheie contracte cu minori. Odată cu acceptarea condițiilor comerciale, clientul declară că este major.

Returnarea produsului

Acceptăm returnarea produsului numai în starea și ambalajul său original, în cantitatea și calitatea sa completă.

Informații despre condițiile contractului

Limba de încheiere a contractului este Română, contractul încheiat este considerat contract încheiat în scris. Contractul încheiat va fi înregistrat, acesta va fi disponibil ulterior.

Dreptul de retragere / garanție de returnare

Clientul se poate retrage din contract fără să ofere motive în termen de 14 zile lucrătoare. Clientul își poate exercita dreptul de retragere din ziua în care a primit marfa. Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită de client imediat, dar nu mai târziu de treizeci de zile de la retragere.

Cumpărătorul nu își poate exercita dreptul de retragere dacă a despachetat produsul comandat și / sau a început deja să-l utilizeze conform intenției.

Clientul va suporta costurile  în legătură cu returnarea bunurilor datorită exercitării dreptului de retragere. În plus, clientul nu suportă alte costuri. Cu toate acestea, vânzătorul poate solicita despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a bunurilor. În cazul în care mărfurile returnate în temeiul dreptului de retragere nu sunt în condiții perfecte, revânzabile, clientul este obligat să plătească despăgubiri dacă a cauzat în mod intenționat sau din neglijență deteriorarea, distrugerea sau alte daune care fac imposibilreturnarea bunurilor.

În cazul în care se constată în timpul deschiderii în prezența persoanei care îl livrează (livrare poștală, curierat) că produsul este deteriorat și dauna s-a produs înainte de primirea mărfii, vom asigura returnarea produsului și anularea vânzării imediat. Orice fel de pagubă sau lipsă de accesorii în timpul livrării lotului trebuie inclusă în raportul  dintre curier șidestinatar ! Nu putem fi considerați responsabili pentru realizarea ulterioară a  lipsei de conținut sau alte daune.

17/1999 privind exercitarea dreptului de retragere. Puteți descărca textul decretului guvernamental de pe site-ul autorității naționale pentru protecția consumatorilor.

Clauza de proprietate

Bunurile livrate rămân în proprietatea furnizorului până la plata integrală a prețului de achiziție. În cazul unor comenzi eronate, neacceptate, produsul va fi stocat în numele „noului” proprietar, iar contravaloarea va fi plătită noului proprietar după o altă vânzare reușită!

Modificați sau anulați o comandă

 În conformitate cu legea CVIII din 2001, la plasarea unei comenzi, software-ul magazinului web,notifică imediat cumpărătorul cu privire la faptul că comanda a fost plasată. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Acesta indică doar cumpărătorului că cererea de comandă a fost înregistrată de sistem și este transmisă angajaților vânzătorului.

În cazul în care cumpărătorul nu  primește notificare în 48 de ore, obligațiile de ofertare ale cumpărătorului vor fi anulate.

Vânzătorul oferă cumpărătorului posibilitatea de a anula comanda electronic până la începutul procesării  comenzilor. La începerea executării comenzii, clientul va fi informat prin e-mail și / sau telefon cu privire la durata estimată a procesării și la faptul executării, după care anularea comenzii este posibilă numai personal sau prin contactarea angajaților competenți prin punctele de meniu  „serviciu clienți” sau „contacte”.

Modificările ulterioare ale comenzii pot fi făcute numai în scris prin e-mail.

 

 

 

La inceputul paginii