Dacă aveți întrebări legate de prezentele Termeni și Condiții Generale, de utilizarea site-ului, de anumite produse, de procesul de cumpărare sau dacă doriți să discutați cu noi despre o solicitare personalizată, vă rugăm să contactați colegul nostru folosind datele de contact furnizate!
Nume: Water Fun Kft.
Sediu: 1151 Budapesta, str. Visonta nr. 1.
Adresă poștală: 1151 Budapesta, str. Visonta nr. 1.
Număr de înregistrare la Registrul Comerțului: 01-09-303368
Cod fiscal: 25989616-2-42
a) Datele noastre de contact
Tel.: +40377102370
E-mail: info@baiedevis.ro
Site web: www.baiedevis.ro
Produsele sunt vândute de: Water Fun Kft.
Clientul are posibilitatea de a alege sau comanda din produsele magazinului. Clientul poate face clic pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea sa detaliată. dacă intenționați să cumpărați, plasați produsul pe care doriți să îl cumpărați într-un coș virtual apăsând butonul „adăugați în coș”. Făcând clic pe butonul „vizualizare” al coșului de cumpărături, veți găsi produsele plasate în coșul de cumpărături în timpul achiziției, precum și suma totală a facturii și costul de livrare. Aici pot verifica corectitudinea comenzilor, în special prețurile și cantitățile, pe care le puteți modifica sau corecta, după cum este necesar. Coșul calculează automat suma totală a comenzii
La primirea bunurilor cumpărate, cumpărătorul este întotdeauna obligat să verifice cantitatea și calitatea produsului comandat, ambalajul și integritatea acestuia în prezența vânzătorului / serviciului de curierat
Dacă observați daune, nu preluați produsul și raportați-l imediat vânzătorului.
Dacă nu inspectați produsul primit sau nu solicitați întocmirea unui raport privind îndeplinirea defectuoasă a comenzii, orice răspundere financiară suplimentară pentru daunele rezultate revine exclusiv Cumpărătorului.
Cumpărătorul confirmă preluarea completă, nedeteriorată a produsului, semnând factura sau nota de livrare
Depunere comandă
Dacă cantitatea de produse din coșul dvs. este corectă, ați verificat suma totală și ați decis că doriți să le cumpărați, trebuie doar să faceți clic pe butonul „casă”. În magazinul nostru puteți cumpăra fără înregistrare, astfel încât să puteți alege dintre trei opțiuni
· dacă doriți să vă conectați ca client deja înregistrat
· doriți să vă înregistrați ca client nou
Poate doriți să cumpărați fără înregistrare
Dacă ați mai cumpărat anterior din magazinul nostru, introduceți adresa de e-mail și parola pe care le-ați setat în timpul înregistrării anterioare. Dacă doriți să vă înregistrați ca un client nou, introduceți datele dumneavoastrănecesare pentru a plasa o comandă, care vor fi stocate de sistem și trebuie să vă conectați doar la următoarea achiziție. Pentru achiziții fără înregistrare, introduceți adresa de facturare și de expediere.
În pasul următor, selectați metoda de livrare potrivită pentru dvs.:
· Livrare la domiciliu (cu serviciu de curierat)
După aceasta, va trebui să alegeți o metodă de plată potrivită pentru dvs.:
· transfer bancar - (la plasarea comenzii dvs., vă vom notifica prin e-mail că comanda dvs. este în „stare în așteptare” imediat ce suma transferată a ajuns în contul nostru bancar, vă vom activa comanda și vă vom trimite toate informațiile suplimentare necesare prin e-mail)
· ramburs - (plata în numerar în cazul livrării la domiciliu, la primirea coletului, către angajatul serviciului de curierat)
Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul „comandă” pentru a trimite comanda.
Prețuri
Prețurile sunt exprimate în RON și includ TVA de 21 %. Prețurile sunt orientative și pot fi modificate fără notificare prealabilă.
Prețurile indicate pe site sunt prețuri de listă valabile la momentul plasării comenzii, care sunt prețuri brute, adică includ TVA, dar nu includ cheltuielile de livrare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile. În cazul în care Cumpărătorul cumpără un produs care nu se află în stoc, Vânzătorul îl va informa în scris pe Cumpărător că prețul produsului comandat se poate modifica din cauza fluctuației cursului de schimb HUF/EUR/USD/RON. Cumpărătorul are dreptul de a anula achiziția după ce a fost informat.
În cazul prețurilor speciale, promoția durează o anumită perioadă de timp, dar nu mai mult de epuizarea unei anumite cantități de stoc, în acest sens Vânzătorul atrage atenția Cumpărătorului asupra faptului că stocul poate fi epuizat înainte de data limită al reducerilor de preț.
Dacă un produs este listat pe site la un preț incorect (irațional), cauza posibilă este o eroare tehnică sau de altă natură, iar Vânzătorul nu va fi responsabil pentru nicio eroare evidentă. În cazul unui preț irațional, Vânzătorul nu poate accepta comanda la prețul irațional și nu este obligat să vândă produsul la un asemenea preț.
Vânzătorul își păstrează proprietatea deplină asupra produsului până când Cumpărătorul a plătit întreaga sumă a prețului de achiziție și a taxei de transport, astfel încât dreptul de proprietate trece la Cumpărător după ce prețul de achiziție și taxa de transport au fost achitate integral.
Procesarea comenzilor
Comenzile vor fi procesate în termen de 24 de ore.
Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor
Aveți opțiunea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „comandă”.
În cazul prețurilor promoționale, promoția durează o perioadă limitată de timp, dar nu mai mult de un anumit nivel de stoc, iar Vânzătorul informează Cumpărătorul că nivelul stocului poate fi epuizat înainte de data de încheiere a promoției.
În cazul în care un produs este listat pe site la un preț incorect (irațional), acest lucru se poate datora unei erori tehnice sau de altă natură, iar vânzătorul nu va fi responsabil pentru orice eroare aparentă. În cazul unui preț irațional, Vânzătorul nu este în măsură să accepte comanda la prețul irațional și nu este obligat să vândă produsul la un astfel de preț.
Vânzătorul păstrează dreptul de proprietate asupra produsului până când cumpărătorul plătește integral prețul de achiziție și taxa de livrare, adică dreptul de proprietate se transferă cumpărătorului la plata integrală a prețului de achiziție și a taxei de livrare.
Prețurile menționate în oferte și confirmări sunt calculate în RON la cursul de schimb în vigoare la momentul expedierii, iar Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral prețurile produselor în cazul unei modificări a cursului de schimb mai mare de +/- 10%, care va face parte din contract.
Confirmare
Trimitem feedback prin e-mail cu privire la toate comenzile. Aceasta înseamnă că, după ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail automat despre primirea comenzii dvs. și (mai târziu) despre data de livrare estimată. În cazul unei consultații telefonice, apelați la serviciul nostru clienți sau oricare dintre numerele de telefon din e-mail.
Confirmarea comenzilor cu plată ramburs
În cazul alegerii metodei de plată ramburs, Prestatorul își rezervă dreptul de a solicita confirmarea comenzii de la Client prin telefon, la numărul furnizat, sau prin e-mail, la adresa indicată, înainte de procesarea comenzii. Comanda este considerată definitivă doar după confirmarea telefonică (verbală) sau confirmarea scrisă prin e-mail de către Client. Prestatorul va încerca de trei ori să contacteze Clientul prin telefon și de trei ori prin e-mail. În cazul în care Clientul nu răspunde acestor solicitări, Prestatorul are dreptul să anuleze comanda.
Termeni de plată
În magazinul nostru puteți plăti prin transfer bancar, plată cu card de credit/debit, personal și ramburs. În acest din urmă caz, prețul total de achiziție, inclusiv costurile de livrare, trebuie plătit în numerar curierului la primirea coletului.
Transport
Produsele sunt livrate prin serviciu de curierat. Timpul de livrare al produsului este afișat de magazinul web în timpul procesului de plată și este, de asemenea, inclus în e-mailul de confirmare. Puteți modifica data livrării prin telefon la numărul care se află în e-mailul de confirmare.
În prezent nu efectuăm livrări în afara România.
Retragerea de la livrare
În cazul în care magazinul online nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece nu are la dispoziție bunurile specificate în contract sau nu poate furniza serviciul comandat, este obligat să informeze clientul cu privire la aceasta. Magazinul online nu încheie contracte cu minori. Odată cu acceptarea condițiilor comerciale, clientul declară că este major.
Returnarea produsului
Acceptăm returnarea produsului numai în starea și ambalajul său original, în cantitatea și calitatea sa completă.
Informații despre condițiile contractului
Limba de încheiere a contractului este Română, contractul încheiat este considerat contract încheiat în scris. Contractul încheiat va fi înregistrat, acesta va fi disponibil ulterior.
Dreptul de retragere / garanție de returnare
Clientul se poate retrage din contract fără să ofere motive în termen de 14 zile. Clientul își poate exercita dreptul de retragere din ziua în care a primit marfa. Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită de client imediat, dar nu mai târziu de treizeci de zile de la retragere.
Cumpărătorul nu își poate exercita dreptul de retragere dacă a despachetat produsul comandat și / sau a început deja să-l utilizeze conform intenției.
Clientul va suporta costurile în legătură cu returnarea bunurilor datorită exercitării dreptului de retragere. În plus, clientul nu suportă alte costuri. Cu toate acestea, vânzătorul poate solicita despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a bunurilor. În cazul în care mărfurile returnate în temeiul dreptului de retragere nu sunt în condiții perfecte, revânzabile, clientul este obligat să plătească despăgubiri dacă a cauzat în mod intenționat sau din neglijență deteriorarea, distrugerea sau alte daune care fac imposibilreturnarea bunurilor.
În cazul în care se constată în timpul deschiderii în prezența persoanei care îl livrează (livrare poștală, curierat) că produsul este deteriorat și dauna s-a produs înainte de primirea mărfii, vom asigura returnarea produsului și anularea vânzării imediat. Orice fel de pagubă sau lipsă de accesorii în timpul livrării lotului trebuie inclusă în raportul dintre curier șidestinatar ! Nu putem fi considerați responsabili pentru realizarea ulterioară a lipsei de conținut sau alte daune.
17/1999 privind exercitarea dreptului de retragere. Puteți descărca textul decretului guvernamental de pe site-ul autorității naționale pentru protecția consumatorilor.
Clauza de proprietate
Bunurile livrate rămân în proprietatea furnizorului până la plata integrală a prețului de achiziție. În cazul unor comenzi eronate, neacceptate, produsul va fi stocat în numele „noului” proprietar, iar contravaloarea va fi plătită noului proprietar după o altă vânzare reușită!
Modificați sau anulați o comandă
În conformitate cu legea CVIII din 2001, la plasarea unei comenzi, software-ul magazinului web,notifică imediat cumpărătorul cu privire la faptul că comanda a fost plasată. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Acesta indică doar cumpărătorului că cererea de comandă a fost înregistrată de sistem și este transmisă angajaților vânzătorului.
În cazul în care cumpărătorul nu primește notificare în 48 de ore, obligațiile de ofertare ale cumpărătorului vor fi anulate.
Vânzătorul oferă cumpărătorului posibilitatea de a anula comanda electronic până la începutul procesării comenzilor. La începerea executării comenzii, clientul va fi informat prin e-mail și / sau telefon cu privire la durata estimată a procesării și la faptul executării, după care anularea comenzii este posibilă numai personal sau prin contactarea angajaților competenți prin punctele de meniu „serviciu clienți” sau „contacte”.
Modificările ulterioare ale comenzii pot fi făcute numai în scris prin e-mail.
În caz de retragere sau de încetare a obligațiilor consumatorului
Returnarea produsului
În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu articolul 22 din Decretul Guvernului 45/2014 (26.II.), consumatorul este obligat să returneze bunurile imediat, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la data retragerii, sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de către vânzător să primească bunurile. Restituirea se consideră că a fost efectuată în termen dacă consumatorul trimite bunurile înainte de expirarea termenului.
Plata costurilor de returnare a bunurilor
Consumatorul suportă costurile de returnare a bunurilor. Bunurile trebuie să fie returnate la adresa vânzătorului.
În cazul returnării produsului se aplică următoarele taxe:
- produse din sticlă, mobilier, căzi: 150 RON / produs
- panouri de duș, seturi de duș, cădițe și accesorii pentru cadă: 100 RON / produs
- rigole de scurgere și alte produse mai mici: 60 RON / produs
Răspunderea consumatorului pentru depreciere
Consumatorul este răspunzător pentru deprecierea rezultată din utilizarea care depășește utilizarea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
Excluderea dreptului de retragere
Vânzătorul vă atrage în mod expres atenția asupra faptului că nu vă puteți exercita dreptul de retragere în conformitate cu dispozițiile articolului 45/2014 (II.26.2014). (1) din Regulamentul Guvernului nr. 45/2014/2014, în special în cazurile prevăzute la literele "b", "c" și "e": "în ceea ce privește bunurile sau serviciile al căror preț nu poate fi influențat de către întreprinderea de pe piața financiară, în conformitate cu articolul 20.". § (2) din Legea privind piața monetară", "în cazul bunurilor care nu sunt prefabricate, care au fost produse conform instrucțiunilor sau la cererea expresă a consumatorului sau care sunt în mod clar personalizate pentru consumator; "în cazul bunurilor în ambalaje sigilate care, din motive de sănătate sau de igienă, nu pot fi returnate după deschidere după livrare".
Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Denumirea și datele de contact ale operatorului de date
Denumirea operatorului de date: Water Fun Kft. (denumit în continuare: Operatorul de date)
Adresa de corespondență a operatorului de date: 1151 Budapesta, str. Visonta nr. 1.
Adresa de e-mail a operatorului de date: info@baiedevis.ro
Numărul de telefon al operatorului de date: +40377102370
Website: www.baiedevis.ro
Baza legală, temeiul juridic, scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate și durata prelucrării datelor efectuate pe site
Informații privind utilizarea cookie-urilor
Ce este un cookie?
Operatorul de date utilizează așa-numitele cookie-uri atunci când vizitați site-ul. Un cookie este un pachet de informații format din litere și cifre, pe care site-ul nostru îl trimite browserului dumneavoastră pentru a salva anumite setări, pentru a facilita utilizarea site-ului nostru și pentru a contribui la colectarea unor informații relevante de natură statistică despre vizitatorii noștri. Cookie-urile nu conțin informații personale și nu sunt potrivite pentru identificarea individuală a utilizatorilor. De obicei, cookie-urile conțin un identificator unic – un șir de numere secret, generat aleator – care este stocat pe dispozitivul dumneavoastră. Unele cookie-uri se șterg după închiderea site-ului, în timp ce altele sunt stocate pe computerul dumneavoastră pentru o perioadă mai lungă.
Baza legală și temeiul juridic al utilizării cookie-urilor:
Baza legală pentru prelucrare este REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, precum și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, denumit în continuare: GDPR), și Legea nr. CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale. Temeiul juridic pentru prelucrare este consimțământul dumneavoastră, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera a) din GDPR.
Principalele caracteristici ale cookie-urilor utilizate de site:
Cookie-uri strict necesare pentru funcționare:
Aceste cookie-uri sunt indispensabile pentru utilizarea site-ului și permit funcționarea principalelor funcții ale site-ului. Fără acestea, multe funcții ale site-ului nu vor fi disponibile pentru dumneavoastră. Durata de viață a acestui tip de cookie este limitată doar la durata sesiunii.
Cookie-uri pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului:
Aceste cookie-uri colectează informații despre modul în care utilizatorul folosește site-ul, de exemplu, ce pagini vizitează cel mai frecvent sau ce erori apar pe site. Aceste cookie-uri nu colectează informații care să permită identificarea vizitatorului, ci lucrează cu informații complet anonime și generale. Datele colectate sunt utilizate pentru îmbunătățirea performanței site-ului. Durata de viață a acestui tip de cookie este limitată doar la durata sesiunii.
Cookie-uri RTB pentru retargeting personalizat:
Aceste cookie-uri pot apărea pentru vizitatorii sau utilizatorii anteriori atunci când navighează pe alte site-uri din Rețeaua Google Display sau când caută expresii legate de produsele sau serviciile dumneavoastră. Vizitatorii site-ului pot opta pentru a nu fi vizați de tehnologia RTB făcând clic pe următorul link: http://adpilot.com/index.php?pid=privacy-opt-out
Dacă nu acceptați utilizarea cookie-urilor, anumite funcții nu vor fi disponibile pentru dumneavoastră. Pentru mai multe informații despre ștergerea cookie-urilor, consultați linkurile de mai jos:
Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
CMP-ul este în conformitate cu toate prevederile Cadrului de Transparență și Consimțământ (TCF) al IAB și respectă specificațiile IAB TCF v2.2.